El ‘caso Pablo Brea’ no tiene mayor recorrido. Así se han encargado de dejarlo claro Álex Vázquez, director deportivo del Arenteiro, y el protagonista accidental de todo este asunto, el entrenador de porteros Diego Rivas, que ya ha sido inscrito para ubicarse bajo los palos este domingo en Riazor. Ambos han explicado en sendas entrevistas radiofónicas la opinión del club de O Carballiño, el cual comprende la postura del Deportivo.
«Fixen unha chamada obrigada e de rigor, pero entendendo a situación na que estamos e a resposta que ía atopar. A título persoal considero que é algo totalmente lóxico. Eu son partidario de respectar os contratos. No momento que chegamos a un acordo co Deportivo había ese condicionante e fun eu o que decidiu aceptalo», declaró Vázquez a la Radio Galega.
El directivo explicó que «contabamos con tres porteriros e sabía que Pablo había dous partidos de trinta e oito nos que non podía estar. Consideraba que podía ter ese tema cuberto, pero o fútbol é caprichoso e se algo pode saír mal parece que sae mal». Sin embargo, cree que «hai que ser honesto e se fose o director deportivo do Dépor, por todo o que se está xogando, non me plantearía outra cousa que remitirme a ese contrato. Creo que faría o mesmo».
Sin entrar en grandes detalles, comentó brevemente cuál es la situación contractual de Pablo Brea: «O feito de obter cesións con equipos que compiten na mesma categoría sempre é complexo. O Dépor paga unha parte do salario de Pablo, é xogador do Dépor. Nós beneficiámonos de que esté con nós, pero non asumimos a totalidade da ficha. Paréceme lóxico que non queiran que vaia contra os seus intereses. O feito de que Pablo xogase este partido podería xerar controversia. Sempre que haxa un acordo hai que respectalo».
Diego Rivas: «Entiendo la postura del Dépor»
Como consecuencia, el guardameta del Arenteiro en Riazor será un Diego Rivas al que la situación ha pillado por sorpresa. «Confiaba en que la solución sería diferente, pero estamos ante una situación límite. Antes que exponer a algún jugador de campo prefiero dar yo ese paso adelante y asumir la situación. El titular es llamativo, pero yo hasta el año pasado estaba compitiendo y la situación no es tan radical», relató en El Larguero de la Cadena Ser.
El de Narón, retirado del fútbol tras finalizar la temporada pasada con ascenso en el Racing de Ferrol, comentó que «intentaremos adaptarnos lo mejor posible para hacer muchas cosas con el grupo. El club y el equipo han tenido una capacidad de adaptación muy grande y ahí están los resultados».
Finalmente, comparte la opinión del director deportivo, entendiendo los «acuerdos entre los clubes que aceptan todas las partes. Es una situación difícil de predecir y los contratos que se firman están para respetar. Es una situación compleja, pero entiendo la postura del Dépor porque se están jugando muchísimo. No es una situación agradable para ellos tampoco. No me veo en disposición de juzgarlo».