Rubén: “Se non gañamos o sábado non podemos optar a saír de aí abaixo”

0

O vestiario do Deportivo segue negándose a etiquetar de finais os encontros de Liga, pero ó mesmo tempo son conscientes de que cada semana sen gañar supón un paso máis cara o descenso. Así, o porteiro Rubén Martínez destaca a importancia de gañarlle ó Las Palmas: “A cousa complicouse, son máis puntos de diferencia e temos que comezar a gañar os nosos partidos. Sumar de tres en tres porque os rivais van gañar. A nosa confianza segue intacta, pero hai que gañar xa. Se non gañamos o sábado non podemos optar a saír de aí abaixo“.

O gardameta, porén, móstrase optimista: “Segue habendo vida e tamén esperanza. Así afrontamos o que queda de tempada. Quedan moitos partidos e non podemos baixar os brazos. Temos que seguir traballando pase o que pase. O partido contra o Las Palmas é moi importante e moitas opcións de salvación pasan por ese encontro. É con claridade o partido máis importante”.

Rubén valorou a delicada situación do conxunto canario, aínda que ve a un mellor equipo dende a chegada de Paco Jémez, do que, por certo, non escoitou ás críticas trala derrota contra o Villarreal: “Está tendo altos e baixos, pero creo que houbo melloría dende que chegou Jémez. Están máis ou menos coma nós, pásalles de todo. Sempre é complicado, pero melloraron bastante”.

No que non quixo entrar en profundidade o de Coristanco foi no baile de porteiros que houbo este ano no Dépor: “É a mesma pregunta de sempre. Dixen dende que comezou o ano que o importante é o equipo. Un sempre quere xogar, se non foras competitivo non estarías en Primeira, pero xogue o que xogue o importante é o equipo e a confianza vai cos resultados. Se gañas todos estamos contentos e se perdes pensas se poderías ter feito algo máis”.

Foto: Fernando Fernández

Rubén: “Si no ganamos el sábado no podemos optar a salir de ahí abajo”

El vestuario del Deportivo sigue negándose de etiquetar de finales los partidos de Liga, pero al mismo tiempo son conscientes de que cada semana sin ganar supone estar un paso más cerca del descenso. Así, el portero Rubén Martínez destaca la importancia de ganarle al Las Palmas: “La cosa se ha complicado, son más puntos de diferencia y tenemos que empezar a ganar nuestros partidos. Sumar de tres en tres porque los rivales van a ganar. Nuestra confianza sigue intacta, pero hay que ganar ya. Si no ganamos el sábado no podemos optar a salir de ahí abajo”.

El meta, sin embargo, se muestra optimista: “Sigue habiendo vida y también esperanza. Así afrontamos lo que queda de temporada. Quedan muchos partidos y no podemos bajar los brazos. Tenemos que seguir trabajando pase lo que pase. El partido contra Las Palmas es muy importante y muchas opciones de salvación pasan por ese encuentro. Es con claridad el partido más importante”.

Rubén valoró la delicada situación del conjunto canario, aunque ve a un mejor equipo desde la llegada de Paco Jémez, del que, por cierto, no ha escuchado las críticas tras la derrota contra el Villarreal: “Tiene altibajos, pero creo que hubo mejoría desde que llegó Jémez. Están más o menos como nosotros, les pasa de todo. Siempre es complicado, pero han mejorado bastante”.

En lo que no quiso entrar en profundidad el de Coristanco fue en el baile de porteros del Dépor a lo largo de la temporada: “Es la misma pregunta de siempre. Desde que comenzó el año dije que lo importante era el equipo. Uno siempre quiere jugar, si no fueras competitivo no estarías en Primera, pero juegue el que juegue lo importante es el equipo y la confianza va con los resultados. Si ganas todos estamos contentos y si pierdes piensas si podrías haber hecho algo más”.

Sobre el Autor