Vázquez asegura que está “encantado” co traballo do clube

121

O preparador galego recoñeceu en Radio Galega que recibiu “unha chamada” de Lendoiro para presionar por Geijo, pero non puido atendela.

Fernando Vázquez é alleo a posibles polémicas, e sempre chamou á unión do deportivismo. Por iso, non ía a ser el o que, por unhas declaracións, entrase nunha disputa con Augusto César Lendoiro, co que mantivo unha gran relación dende a súa chegada ao conxunto herculino. Nin sequera a imposibilidade de fichar ao desexado Álex Geijo mermou a ambición do de Castrofeito, que a última hora do martes compareceu ante os micrófonos do programa Galicia en Goles de Radio Galega, onde mostrou a súa satisfacción coa labor da entidade branquiazul durante o verano.

“Estou encantado co traballo que fixo o clube. Todo o mundo era pesimista, pero conseguimos traer futbolistas que nos poden dar alegrías. Faltou a guinda. Non é cen por cen satisfactorio por moi pouco”, dixo.

A pesar de que Lendoiro demandou máis pola súa parte, o preparador de 58 anos quixo deixar claro que no ‘tema Geijo’ non tivo a intención “de escapar” e non dar a cara ante os administradores, xa que sempre asumiu “a responsabilidade” que lle tocaba. En cambio, si recoñeceu que antes do peche do mercado houbo “unha chamada do presidente que non foi atendida”. “Non vou explicar o porqué. Doeume non poder atendela. Pero antes eu fixen todo o posible para que Geijo estivera na Coruña”, engadiu.

Unha vez máis, o míster herculino destacou a importancia de contar con varios ‘noves’ de garantías, e reiterou que “para gañar partidos hai que marcar goles”. “A idea era que Geijo repetise aquí o que fixo en Granada”, manifestou. Agora espera facerse cos servizos dalgún xogador libre, algo que “intentarase dende xa”. Sen embargo, non poder incorporar un ‘punta’ que compita con Borja Bastón e Luis Fernández non suporía un impedimento para pelexar polo ascenso.

“A perda de Geijo reduce as posibilidades, pero non quere dicir que vaiamos renunciar a subir. A pesar de todas as dificultades, eu sempre mantiven a ambición. Por outro lado, sempre dixen que prevía un equipo pequeno e de máis calidade. Tamén tengo rapaces do ‘B’ que me poden axudar moitísimo, así como Arizmendi que tamén pode xogar aí“, explicou.

Por último, Vázquez describiu a Galicia en Goles a situación pola que atravesa Luis Fernández, que viuse superado por Borja no once titular poucos días despois de que o madrileño aterrizase na Coruña. O técnico galego pide ao exfabrilista que teña “tranquilidade, paciencia e competitividade”, xa que ten “un mundo por diante”.

Vázquez asegura que está “encantado” con el trabajo del club

El preparador gallego reconoció en Radio Galega que recibió “una llamada” de Lendoiro para presionar por Geijo, pero no pudo atenderla.

Fernando Vázquez es ajeno a posibles polémicas, y siempre ha llamado a la unión del deportivismo. Por ello, no iba a ser él el que, por unas declaraciones, entrase en una disputa con Augusto César Lendoiro, con el que ha mantenido una gran relación desde su llegada al conjunto herculino. Ni siquiera la imposibilidad de fichar al deseado Álex Geijo ha mermado la ambición del de Castrofeito, que a última hora del martes compareció ante los micrófonos del programa Galicia en Goles de Radio Galega, donde se mostró satisfecho con a labor de la entidad blanquiazul durante el verano.

“Estoy encantado con el trabajo que hizo el club. Todo el mundo era pesimista, pero conseguimos traer futbolistas que nos pueden dar alegrías. Faltó la guinda. No es cien por cien satisfactorio por muy poco”, dijo.

A pesar de que Lendoiro demandó más por su parte, el preparador de 58 años quiso dejar claro que en el ‘tema Geijo’ no tuvo la intención “de escapar” y no dar la cara ante los administradores, ya que siempre asumió “la responsabilidad” que le tocaba. En cambio, sí reconoció que antes del cierre del mercado hubo “una llamada del presidente que no fue atendida”. “No voy a explicar el porqué. Me dolió no poder atenderla. Pero antes yo hice todo lo posible para que Geijo estuviera en A Coruña”, añadió.

Una vez más, el míster herculino destacó la importancia de contar con varios ‘nueves’ de garantías, y reiteró que “para ganar partidos hay que marcar goles”. “La idea era que Geijo repitiese aquí lo que hizo en Granada”, manifestó. Ahora espera hacerse con los servicios de algún jugador libre, algo que “se intentará desde ya”. Sin embargo, no poder incorporar un ‘punta’ que compita con Borja Bastón y Luis Fernández no supondría un impedimento para pelear por el ascenso.

“La pérdida de Geijo reduce las posibilidades, pero no quiere decir que vayamos a renunciar a subir. A pesar de todas las dificultades, yo siempre mantuve la ambición. Por otro lado, siempre dije que preveía un equipo pequeño y de más calidad. También tengo chavales del ‘B’ que me pueden ayudar muchísimo, así como Arizmendi que también puede jugar ahí“, explicó.

Por último, Vázquez describió a Galicia en Goles la situación por la que atraviesa Luis Fernández, que se ha visto superado por Borja en el once titular pocos días después de que el madrileño aterrizase en A Coruña. El técnico gallego pide al exfabrilista que tenga “tranquilidad, paciencia y competitividad”, puesto que tiene “un mundo por delante”.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.