La afición del Deportivo, convocada para marcar el primer gol ante la UD Las Palmas (VÍDEO)

0

Primera gran cita de la afición deportivista. La Federación de Peñas y los Riazor Blues han convocado a la parroquia herculina para el recibimiento del equipo antes del encuentro ante la UD Las Palmas. Los blanquiazules se medirán ante el equipo del debutante Pepe Mel a las ocho de la tarde, pero el partido comenzará fuera del verde. La hinchada arropará al equipo dos horas antes (18.00h) en su llegada a Riazor en la Puerta 0.

El choque ante el equipo canario es el segundo consecutivo dentro de un mes de marzo decisivo en Riazor. Tras el empate con malas sensaciones (2-2) ante el Alcorcón de Parralo, la afición buscará llevar al equipo en volandas para conseguir una importante victoria de cara al objetivo del ascenso. Para ello, tanto la Federación como los Riazor Blues han pedido a través de sus redes sociales que los seguidores blanquiazules, con su aliento, ayuden al equipo a marcar “el primer gol ante Las Palmas”.

Este es el comunicado que ambos han compartido:

Chegamos a unha parte crucial da tempada e non podemos fallar. Nin Os nosos nin A nosa forza. Riazor ten que ser a caldeira das grandes citas. Os xogadores teñen que sentir o apoio da bancada. Debemos ir, partido a partido, da man para sumar de tres en tres. O obxectivo é o ascenso e temos que estar unidos para conseguilo xuntos. Non vale outro camiño. Non valen escusas.

Por iso, convocamos ao deportivismo para facer este domingo un recibimento ao equipo acorde coa importancia do partido que disputaremos na casa. Que o aliento, dende dúas hora antes de saltar ao céspede, sexa o primeiro gol ante As Palmas.

Animamos ao deportivismo a acudir á PORTA 0 de RIAZOR ÁS 18.00 para comezar a ganar un encontro que non se nos puede escapar, como pasou o luns contra o Alcorcón. Que ondeen as bufandas e as bandeiras para levar ao equipo aá victoria.

Amosémoslles que estamos con eles!

Sobre el Autor