fbpx

Inés Rey: “Álex Bergantiños es un ejemplo de integridad, ojalá muchos tuviesen su honestidad”

0

Inés Rey, alcaldesa de A Coruña, celebró la decisión de la Audiencia Provincial de A Coruña de investigar a los dos policías que arrestaron a Álex Bergantiños el pasado 5 de agosto. Se llevará a cabo una investigación por una presunta detención ilegal.

Como señaló la alcaldesa, “o vivido na Coruña no Caso Fuenlabrada foi unha situación que cualificou de inaudita e vergoñenta”. Además, ensalzó la figura del actual capitán del Deportivo. “Álex Bergantiños é un exemplo de integridade persoal e de bo facer deportivo e oxalá moitas persoas do mundo do deporte tivesen a súa honestidade e integridade”.

Por otro lado, destacó que en ningún momento el detenido tenía que haber sido Álex Bergantiños, y lamentó que no investigasen a los que pusieron en riesgo a toda la ciudad desde el primer momento. “As persoas que puxeron en risco a todo un equipo de fútbol e a toda unha cidade, incumprindo os protocolos sanitarios, e que ademais asumiron persoalmente a responsabilidade da viaxe nesas condicións, son as que deberían ter declarado ante a xustiza e non o capitán do Deportivo”.

La alcaldesa de A Coruña, por último, reiteró que  “o Goberno local fará todo o posible para se depuren as responsabilidades do caso Fuenlabrada” además de reiterar su “apoio a Álex Bergantiños e a todo o plantel do Dépor”.

 

Sobre el Autor

Equipo de redacción de Riazor.org.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro
Bloqueador de publicidad detectado

Hemos detectado que estás usando extensiones para bloquear los anuncios. Esta página web se financia gracias a los anuncios de publicidad, con lo que te rogamos que los desactives para que podamos seguir trabajando de forma diaria.

Recargar