Rochela: “Quero convencer ao míster”

510

O central, que traballa “como un máis”, está “convencido de que o Deportivo non sufrirá un descenso administrativo.

Un dos futbolistas do Deportivo que menos definido ten o seu futuro é David Rochela. Fernando Vázquez declarou o primeiro día da pretemporada, que “por cómo está configurado o plantel” é difícil que tanto o das Pontes como Diego Seoane teñan sitio. Non obstante, o central de 23 anos quere loitar por un posto. “Estou traballando como un máis. Quero poñerme ben fisicamente e intentar convencer ao míster. Se teño que saír, polo menos saír ben fisicamente”, dixo onte na concentración de Monforte.

Á pregunta de se lle gustaría regresar ao Hapoel Tel Aviv de Israel -onde estivo cedido o pasado curso-, o exfabrilista amosouse dubitativo, xa que “alí tamén houbo cambio de entrenador” e non sabe con certeza “cómo está todo”, polo que de momento está “esperando a ver qué se decide aquí”.

Por outra banda, o galego recoñeceu que a pretemporada “está a ser dura”, aínda que o traballo paga a pena “para cargar pilas” e chegar a tope ao inicio da Liga BBVA. Ademais, admitiu que a preparación veraniega estase a ver afectada pola complicada situación institucional da entidade branquiazul.

Queremos que todo se solucione canto antes. Non estamos desanimados, aínda que non é a pretemporada ideal. Queremos traballar centrados, pero as veces, polo que se nos di, non é fácil”, comentou.

Rochela está “convencido” de que tódalas partes implicadas alcanzarán un acordo para que o Deportivo compita na Segunda División. “Tense que solucionar xa. Levamos tempo agardando, pero confiamos en que todo chegue a bo porto. Estou seguro de que as negociacións rematarán ben e de que non haberá ningún tipo de problema“, rematou.

Rochela: “Quiero convencer al míster”

El central, que trabaja “como uno más”, está “convencido” de que el Deportivo no sufrirá un descenso administrativo.

Uno de los futbolistas del Deportivo que menos definido tiene su futuro es David Rochela. Fernando Vázquez declaró el primer día de pretemporada, que “por cómo está configurada la plantilla” es difícil que tanto el de As Pontes como Diego Seoane tengan sitio. Sin embargo, el central de 23 años quiere luchar por un puesto. “Estoy trabajando como uno más. Lo que quiero hacer es ponerme bien físicamente e intentar convencer al míster. Si tengo que salir, por lo menos salir bien físicamente”, dijo ayer en la concentración de Monforte.

A la pregunta de si le gustaría regresar al Hapoel Tel Aviv de Israel -donde estuvo cedido el pasado curso-, el exfabrilista se mostró dubitativo, ya que “allí también hubo cambio de entrenador” y no sabe con certeza “cómo está todo”, por lo que de momento está “esperando a ver qué se decide aquí”.

Por otro lado, el gallego reconoció que la pretemporada “está siendo dura”, aunque el trabajo merece la pena “para cargar pilas” y llegar a tope al inicio de la Liga BBVA. Además, admitió que la preparación veraniega se está viendo afectada por la complicada situación institucional de la entidad blanquiazul.

“Queremos que se solucione todo cuanto antes. No estamos desanimados, aunque no es la pretemporada idónea. Lo que queremos es trabajar centrados, pero a veces, por lo que se nos cuenta, no es fácil”, comentó.

Rochela está “convencido” de que todas las partes implicadas alcanzarán un acuerdo para que el Deportivo compita en Segunda División. “Se tiene que resolver ya. Llevamos tiempo esperando, pero confiamos en que todo llegue a buen puerto. Estoy seguro de que las negociaciones acabarán bien y de que no habrá ningún tipo de problema“, concluyó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.