Trashorras: “O Deportivo é un equipo atractivo, máis aló dos contratos”

128

El Deportivo sigue con su ritmo frenético para conformar la plantilla 16/17 antes del inicio de la pretemporada. Si este sábado llegaba Borja Valle a Coruña, y Rubén Martínez parece fichado para cerrar la portería, el próximo en llegar podría ser Roberto Trashorras.

Al futbolista le resta un año de contrato con el Rayo Vallecano, donde actualmente tiene una cláusula de rescisión de cinco millones y medio. Pero en su Campus de Fútbol en Vilalba, reconoció que le gustaría jugar en el Deportivo.

“Eu tampouco podo contar moito máis, non é bo para o meu nin para ninguén. O que sei, é que hai interese polo que sae na prensa e o que di a xente. Case todos os veráns é un pouco así, pero a porta de Galicia téñoa sempre aberta”, explica a la Televisión de Galicia.

De hecho, añadió que “Celta e Deportivo son dous dos equipos máis importantes da Liga española. O Dépor conta cunha gran masa social, cunha gran cidade detrás dun equipo importante. Ademais, está a familia. A miña muller é de Coruña, teño familia alí, están os meus pais en Coruña. É un equipo atractivo, máis aló dos contratos”.

Aunque su intención es la de iniciar la pretemporada en el Rayo Vallecano el próximo día once, el centrocampista reconoce abiertamente que le gustaría jugar en el Deportivo. El mejor pasador de la Liga podría cambiar en las próximas semanas Madrid por Coruña.

Sobre el Autor