El Femenino y Riazor, temas centrales de la primera reunión entre Concello y Deportivo

0

Este lunes, el Concello da Coruña recibió al nuevo Consejo de Administración del Deportivo en la casa consistorial de María Pita. Allí, después de una larga reunión entre la junta municipal y la directiva del club herculino, comparecieron ante los medios la alcaldesa Inés Rey y el presidente Paco Zas.

La alcaldesa se mostró feliz por la reunión

En primer lugar, tomó la palabra Inés Rey. La alcaldesa de A Coruña se mostró contenta después de esta toma de contacto: “(Foi) unha intensa reunión onde estivemos a falar de moitas cuestións importantes e relevantes, non só para o Deportivo senón tamén para a cidade. É a primeira das múltiples que imos ter ao longo deste mandato nesta relación de colaboración e cooperación entre concello e directiva. Aínda nos quedan moitas cuestións por falar nos próximos meses, agardo que este clima de fluidez e diálogo se manteña“, señaló.

Según Inés Rey, el motivo principal de la reunión es evidente. “Nestas primeiras semanas estou mantendo reunións con tódolos sectores da cidade e o Deportivo estaba entre eles. Non só se trata dunha visita de contido protocolario, tamén das melloras e infraestruturas do Estadio de Riazor, para que sexa máis accesible para todas as persoas que queiran acceder a el”. Así mismo, Inés enumeró más temas tratados: “A futura remodelación e o deseño da fachada do estadio, os usos que se lle van dar, o Trofeo Herrera dos próximos días e unhas obras de reparación que hai que facer antes de que se inicie o torneo. Así como os actos do 75 aniversario de Riazor o próximo outono, un museo do Dépor e esa aposta por facelo na cidade”.

Además, la alcaldesa destacó otro asunto: “Amosei o meu interese porque o fútbol feminino, sobre todo o Dépor Feminino, teña a presenza e visibilidade que debe ter un club que está en Primeira. Teño unha aposta polo deporte e tamén polo deporte inclusivo e feminino, que vai cobrar especial relevancia. Teño que confesar que non nos dou tempo a falar de todas as cuestións que traia Paco (Zas) no folio. É un sinal positivo de que temos que seguir traballando da man“.

Sobre el hecho de que el Dépor ABANCA juegue en Riazor, Inés fue rotunda. “É unha cuestión que lle trasladei á directiva. Cando falo de ter as mesmas condicións que o masculino, falo precisamente de xogar na cidade, porque as rapazas consideran para elas máis cómodo xogar noutro campo. A tendencia ten que ser que o Deportivo Feminino xogue en Riazor evidentemente.

Así mismo, Rey se refirió al convenio Concello – Deportivo: “Hai que renovalo porque remata no ano 2025. Este goberno municipal non quere esgotar ese prazo e empezaremos a falar xa dese futuro convenio nos próximos meses para facelo despaciño e con boa letra. E recollendo esas cuestións que hai anos non estaban enriba da mesa. En canto a desenvolvemento de infraestruturas e fachada, nesta reunión non se cuantificaron economicamente. Pero si (que falamos) de colaborar e facer que o proxecto sexa proxecto de cidade. O Deportivo é o club da cidade, ten que participar na vida da cidade, o Concello ten que implicarse, as relacións teñen que ser fluidas, basadas na mutua confianza. Son condicións que se dan con esta corporación actual”, apuntó.

En ese sentido, la alcaldesa destacó la titularidad del Estadio: “É municipal, e por tanto é responsabilidade do concello, non só as melloras nas infraestruturas, senón tamén na accesibilidade e demais cuestións relativas”.

Paco Zas, en la misma línea

También Paco Zas respondió a las preguntas de los medios de comunicación. El presidente del Deportivo se refirió al Dépor ABANCA: “Queda clarísimo después de la conversación con la alcaldesa que vamos a seguir en la línea que venimos manteniendo de hacer todo lo posible para que el nivel y el alcance que supone tener un equipo en la Liga Iberdrola sea también un proyecto de ciudad. A nosotros por supuesto que nos gustaría que el Deportivo ABANCA jugase los máximos partidos en Riazor. En principio hay cuestiones deportivas que nos impiden eso, porque realmente las jugadoras, el cuerpo técnico… se sienten más cómodos jugando en Abegondo, pero tenemos ya el compromiso de que ciertos partidos y partidos importantes de la liga se jugaran en Riazor“, aseguró.

Sobre los actos del 75 aniversario del Estadio, Zas dejó varios detalles. “Hemos comentado actos conmemorativos, hemos hablado de posibles emplazamientos, pero dependen de cuestiones operativas. Por lo que hemos hablado, parece que va a ser muy bonito, para el Deportivo y la ciudad. Esperemos que salga. Y será la avanzadilla de lo que puede ser el futuro museo del Deportivo”.

En el plano personal, Zas aseguró salir “contentísimo de esta reunión porque realmente lo que busca la alcaldesa es ir un paso más allá de lo que hasta ahora se había hablado con respecto al estadio de Riazor, al entorno del estadio… Tenemos un acuerdo ya de empezar a hablar del futuro convenio entre ayuntamiento y Deportivo y ver que esas posibles soluciones o proyectos se pueden incluir dentro de ese convenio. La verdad es que son de un alcance ipmortantísimo para el Deportivo y la ciudad”, añadió.

Por último, el presidente se refirió a Gaku Shibasaki. “Quizá hasta ahora haya sido el fichaje más mediático, por lo que supone, como capitán de la selección japonesa de fútbol, por medios japoneses que estaban también en la presentación. Al hilo de lo que estamos hablando, entre todos tenemos que hacer crecer, no voy a decir la ciudad, pero sí ese sentimiento de ciudad, de pertenencia a La Coruña, de que el Deportivo es A Coruña y A Coruña es el Deportivo“, concluyó.

Sobre el Autor

Equipo de redacción de Riazor.org.